söndag 21 juni 2009

Platt fall och first looser

Ingen som träffat mig har väl undgått att jag har röda kinder, men det är tre saker som ger mig lite extra röda kinder:
Innebandy (och all annan motion)
Sol
Alkohol
Om man då lägger ihop alla dom tre på en och samma gång så får man ett tosserött tryne -så nu ligger jag hemma i soffan som en enda stor tomat :D

Har dock haft en kalashelg!!! :D För det finns tre saker som jag verkligen gillar:
Innebandy
Festa med mina vänner
Sommar och sol
Mer cuper till mig! :) Vi ska ju faktiskt på en till utomhuscup i sommar, fast denna gången blir det i Sverige och Motala. Men det är väl inte det ni vill läsa om nu gissar jag :)

Då jag går på sparlåga blir det ingen lång story nu och jag har varit alltför dålig på att ta kort så inte ens det kommer nu. Men resultatet ska jag leverera:

Efter att ha lekt sig igenom gruppen igår skulle killarna idag möta den andra gruppens 8a -En lätt match? Borde varit det... Men alkoholintaget gjorde sitt och det blev ut redan i åttondelsfinalen :S Surt... Men alla resultaten i den serien idag var uppåt väggarna...

Vi damer slutade tvåa i vår grupp och tog oss ganska enkelt till final. Där blev det dock stopp mot de som vann vår grupp :( First looser alltså :( Kändes så klart surt... Aja... Vad är väl en bal på slottet?

1 kommentar:

  1. Alltså, nu är man ju igång ju!
    Hur ska man kunna jobba en vecka igen? Jag är klarvaken... :S

    SvaraRadera