söndag 14 juni 2009

Gästbloggare Pååål är i farten!

Hej hopp! Tänk vilken ära! Det är inte varje dag man får tillträde till en sån här känd blogg. Känner mig som självaste blondinbella =P Men nu ska jag inte skriva om mode utan något mycket mycket viktigare! Avsaknaden av en klubba....

Har just knåpat ihop en packningslista på 4 sidor och är ganska nöjd, bara det viktigaste är med :D Men...nu till problemet...På Packningslistans viktigaste punkt, nämligen innebandyklubban, föll mitt liv samman... Fick en flashback från förra säsongen (ett år sedan) när jag upptäckte att klubbans blad var trasigt...OCH eftersom inte jag hållt i en klubba på ganska många månader så har jag inte gjort någon större ansträngning att laga (läs: byta ut) den! :/ För någon timme sedan frös alltså blodet till is i mina ådror då jag kom på att jag inte har någon klubba.... Eller alltså, bli inte oroliga nu, för jag har faktiskt en klubba. Men den är trasig :D Men det är väl okej va? Kan man bli diskad? Sen kan jag ju lägga till att jag har en till klubba, dock för lång och rak! Så om nån känner sig manad är det fritt fram och ta fram sågen och kokande vatten!

Nåja som Ass brukar säga "det löser sig" De har väl jollyklubbor i Norge man kan köpa? :D

Sen måste jag ju också lägga till att jag är grymt taggad inför helgen!!! Har legat i hårdträning senaste veckan (Inte så mycket mer än så tyvärr..) Men nu tror jag det är dax att köra på taktiken att vila sig i form! Man behöver ju inte bli övertränad liksom...

Äh, nu har jag inget mer att bidra med... tack för mig! Och har ni inget för er? Läs min blogg: www.paulineviklund.blogg.se (ingen smygreklam här inte =P)

2 kommentarer:

  1. 4 sidors packlista!? Kanske vi behöver en minibuss till...

    De säljer klubbor på plats -får höra om de har någon Jolly light :D

    Nu vilar vi oss i form :P

    SvaraRadera
  2. Haha, precis min tanke!
    Har själv en bag bara... och en extra liten väska att ta med till matcherna... Det kanske blir trångt även i den sena bussen :)

    Palle, hur lång klubba spelar du med? Jag kan bidra med en reserv (om den passar) men jag tycker den är lite för kort för mig...

    SvaraRadera