söndag 22 mars 2009

Memories -Sommerbandy 2008

Nu är vi framme vid den senaste turneringen, förra årets upplaga av sommerbandy. Tar några höjdpunkter i bilder. Känn hur varje bild osar vinst ;) 

Det var ju trots allt midsommar så nog skulle vi ha midsommarmat!
Smakar det så kostar det...
(Potatis, dyr korv, köttbullar, jordgubbar)

Skål och välkomna (till den första billasten) -det var kul att ni kunde komma!
(Håkan, Lisa, Linus)

Skål och välkomna (till den andra billasten)
Kortregler kan vara svåra ibland... lika svåra som värdet på kort...
(Linus, Jonas, Håkan, Rickard)

Viktigt att studera motståndet...
(Lisa, Sofia, JC, Jonas)

Lika viktigt att ha en aktiv och inspirerande coach...
(Lisa)

Vinnarlaget -Fatpipe bitches
(Lisa, Jonas, Linus, Sofia, JC
Håkan, Astrid, Rickard)

Trogna läsare kanske undrar över varför ingen annan har bloggat, men det är för att de satsar stenhårt på träning och uppbyggnad inför cupen! Ingen tid för skoj då inte!
 
Ehhm, varför jag har tid att blogga?!? Ja men, jag är ju som bäst när jag vilat mig i form... Vi tror på individuell uppladdning :P 

5 kommentarer:

  1. Opps...jag är ingen bloggare, Ass! Överlämnar det åt de som gör det bra=) Men jag älskar att läsa bloggar :P
    Ser verkligen fram emot mitt Norge-besök! Laddar och tränar för fullt - så klart!!

    SvaraRadera
  2. Jag är en trogen bloggläsare!

    Särskilt bloggar som delvis handlar om mig (ego som jag är) so keep up the good work alla ni som bloggar om mig :)

    Fast jag lovar, jag ska lyckas producera minst ett inlägg...

    SvaraRadera
  3. Fasen vilken snygg coach som ligger där och sover under flaggan!

    SvaraRadera
  4. Står Linus och drar i sina shorts för att få en mer slimmad look?

    SvaraRadera
  5. Haha, har inte tänkt på det tidigare faktiskt :)

    SvaraRadera