måndag 23 februari 2009

Memories -Västervik

Jag minns inte helt när det här var :S Men jag minns att vi var till Västervik och att det var någon slags korpcup!? Har för mig att vi mötte enbart killar och att det inte gick så bra -säkert därför jag förträngt det :) 

Men det är inte det sportsliga som är det roliga denna gången (heller) utan det är de två bilderna jag har från cupen. (Ni får återigen klicka på dom för att se de ordentligt). 

Här skulle alla se sura ut 
-för det hade ju inte gått så bra i cupen då...

Här skulle alla istället se glada ut 
-för att ha en vettig lagbild också

Känns som den enda som lyckades med detta ordentligt var Eric medans Rhöös missuppfattade helt och körde tvärtom :) 

2 kommentarer:

  1. hahaha, så vi ser ut :)

    Håkan är rätt stilig på båda bilderna också!

    SvaraRadera
  2. Kanske skulle rota lite bland alla gamla innebandybilder och se vad jag hittar :)

    Tråkigt nog var förmodligen inte kameran med så ofta...

    SvaraRadera