onsdag 7 juli 2010

Spelarpresentation -Anna Rhöös

Jag räknade väl så iskallt med att Rhöös skulle med så jag tog förgivet att hon redan fått sin presentation -fel hade jag :S Förlåt! Här kommer den dock: Bättre sent än aldrig?!

Anna "Ris" Rhöös
Forward
IBF Linköping


Sommerbandysäsong:
Andra
En innebandyrelaterad anekdot/merit:
Har lagt klubban på hyllan fler gånger än någon annan jag känner -men hon kommer alltid tillbaka... Så även i höst?!? :)
Presentation:
Är mest känd för att ha stått modell till utformning av skyltdockor.
Tror du mig inte? Då får jag väl ta med hela bilden då ;)

6 kommentarer:

  1. Sjukt likt måste jag säga! =)

    SvaraRadera
  2. Haha bra val av bild!!
    Och jag ser fram emot en come back i höst!! ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag är bästa modellen alltså :)

    Måste också fråga. Varför ris? Vågar jag veta?

    SvaraRadera
  4. Den får du skylla/tacka Pet för som ropade efter Ris istället för Rhöös i minibussen på väg hem från Ö-vik :)

    SvaraRadera
  5. hmmm... det har jag helt klart förträngt :)

    SvaraRadera