måndag 28 juni 2010

Uppladdning med Ass -Del 3

Det är inte "bara bara" det här med cup. Gäller att förbereda sig ordentlig! Ja, och det gäller ju inte bara innebandymässigt utan det är ju mycket annat runt omkring...

I helgen har jag varit på bröllopshelg i Ö-vik och övat på flera av övriga aktiviteter inför nästkommande helg:

Jag har alltså övat på det här med tvådagars med minimalt med sömn pga aktiviteter under dagarna. Detta plus att jag fått upp promillen så högt att jag genomfört något som skulle kunna liknas vid dans -vilket jag räknar med att jag (tyvärr) kommer genomföra även på lördag.

Dock skulle jag vilja önska att om jag så där vid tre-tiden frågar någon om denna vill vara med på ölpyramiden: Svara vänligt men bestämt nej och skicka mig till sängen istället! Tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar