torsdag 17 juni 2010

Uppladdning med Ass -Del 1 (för i år)

Bara två veckor kvar till cupen nu -så det gäller att komma i form! Man kan inte bara sitta hemma och kolla på fotboll... Faktum är att det passar perfekt med en träningspass mellan andra och tredje matchen! :)

Idag packade jag ner de specialdesignade skorna (av en knarkande 5-åring), min otroligt tuffa mintgröna svetthandduk samt min lilla vattenflaska och begav mig till gymmet.


För att kunna bedöma hur hårt jag tränat tog jag även en "före-bild" på tofsen -alltid ett bra mått på träningsgrad.


Det var ett par stumma ben som besteg crosstrainern idag eftersom jag kört både igår och i förrgår. Försöker få till 3 pass i veckan och eftersom jag var sjuk i måndags och är upptagen resten av veckan hade jag inte så mycket val...

Inga stordåd uträttade under "löpningen" men väl under styrkan! 9 armhävningar! På fötterna! Det ni ;) Sablars så stark jag är :D Okej, de var skakiga och mer breda än djupa men ändå...

Kan förstå att detta kanske inte låter så imponerande, men för en som bara klarade av en halv för två veckor sen så är det en stor framgång :P Passa er för mig på planen! Kommer göra ont att springa in i mig alltså...

Körde på hårt idag, se bara så svettig jag blev på magen!


Alternativt hade jag lite otur med en ostängd vattenflaska... Typiskt...

Men hårtestet då?! Jodå, det raka håret hade förvandlats till våta korkskruvar så jag får helt klart godkänt!


Uppladdning har flera viktiga delar -i helgen ska jag jobba på det där med att vila mig i form. Ser fram emot det :)

1 kommentar:

  1. Jag fattar precis hur stort det är med 9 armhävningar - på fötterna!
    Jag är grymt impad...:)

    SvaraRadera