tisdag 21 april 2009

Uppladdning med Ass -del 2

Idag skulle jag i alla fall skärpa mig -innebandyträning stod på schemat så jag packade toolbagen och drog på mig pannbandet. 
Nya skorna snörades på- Doing doing doing. Vilken studs det är! 
För er som inte vet så tränar jag ihop med de som arrangerar sommerbandyn. Allt för att luska ut så mycket som möjligt om motståndarna och få insidertips. 

Idag blev det övning på 3 mot 3 spel, dock med något lättare att göra mål än vad det lär bli på turneringen. Eller vad säger Rickard och Anna? 
Jag slet och svetten stod mig upp till fotknölarna. Kolla bara hur slitna skorna blev av träningen! 
Nästa vecka ska vi öva på skotträning... för när skotten sitter i ögonhöjd är det inte bra... ;)
Fasen, det är svårt att ta bra bilder på blåtiror, men den blir nog fin imorgon :) 

4 kommentarer:

  1. Det är en gåva jag har ;)

    SvaraRadera
  2. Du måste ha en spelstil som underlättar för motståndarna att ge sig på dig...

    SvaraRadera
  3. Jag tror det är att jag inte är en fegis som vänder mig bort när något kommer flygande. Hindra bollen -med alla medel ;)

    SvaraRadera