onsdag 22 april 2009

Planering

Planering för ditresan är nu i gång för fullt! Jag har intagit en liten roll som logistikansvarig - and I like it!

Så för frågor om ditresan vänligen kontakta mig (Lisa).

Som det ser ut nu så vill de flesta ta sig till Norge redan på torsdagen. Lite hålltider är då att vi antingen måste åka från Linköping ca 1430 eller ca 1730. Vi räknar med att behöva tre bilar och det blir då 3,3333 personer i varje bil. Hur Mogge, Håkan och Peter tar sig upp/ner är fortfarande lite oklart... :)

Igår var jag, Jonas och AnnaR och spelade småmål - allt för att komma i så bra form som möjligt till själva turneringen.

Hoppas ni andra oxå gör allt vad ni kan för att toppa formen... :D

Det var mitt första inlägg i denna blogg och förmodligen även kanske det tråkigaste :)

I'll be back...

4 kommentarer:

  1. Bra jobb Logistik-Lisa:) Du sköter dig rätt bra. Men frågan är om vi vågar låta dig hålla i planeringen...kan ju hända att du glömmer (eller kanske tappar) något...som en bilnyckel i en buske...;) Men vi tycker om dig i af :)

    SvaraRadera
  2. Jag förklarar vägen, finns inget att oroa sig för ;) Eller?!? :D Annars är det säkert bra skyltat, i alla fall i Sverige, eller hur Rhöös? :)

    SvaraRadera
  3. Men vad hjälper det om jag tappar bilnyckeln? :P

    För ävrigt så hittar jag faktiskt så det så :) Det skulle vara i själva Larvik då... Men tror fan att jag (egentligen) hittar där med :)

    SvaraRadera
  4. Du får ju övning på väghittandet nästa nästa helg :)

    SvaraRadera